Arslannesi benim ikinci gebeliğim ikisinde de aşırı iltihap vardı bende özellikle bu ikinci de doktor normalde bu iltihapla gebe kalmak biraz zor demişti ama işte Allah’ın işi💜 ikizdi bebeklerim birini kaybettim yani iltihaba rağmen ikiz tutmuştu Rabbim ol dese yeterli🤲