Çok erken evet ama merak işte 8+2 bu görüntü ♥️
https://mutluresim.com/image/a7w2o
gucluanne80 keseden pek anlamıyorum ama içime kız dogdu 😇 Saglıkla gelsin bebişimiz🥰
gucluanne80 
Lolo3434 aminnn teşekkür ederim ♥️🥰
Benim de kesem buna benziyordu kız gibi geldi
noluyosanagenemiross teşekkür ederim ♥️🤗
@esmerella37
Erkek
esmerella37 teşekkür ederim yorumunuz için ♥️🤗
esmerella37
2019-ikra erkk
esmerella37 Buda bir arkadaşın canım sana zahmet bakabilir misin
esmerella37 banada yorum yaparmisin
Didjjdkdjndd erkek gibi canım çok erken ama kese şekli değişedebilir 😊
2019-ikra ay bence kız 👧
yasemiiinnn erkk
2019-ikra kız
gucluanne80 banada yorum yaparmisin
Bana da bakar mısınız 🤭
14 haftalık tahmin alabilir miyim
gucluanne80 8+2 gunluktu şuan 11+2 olduk o günden sonra hiç gitmedim hastaneye