Merhaba arkadaşlar ben 14 haftalık hamileyim 1 haftadır falan göbeğim çıkmıştı ama bugün düm düz bir şekilde anlayamadım gaz falandı geçti mi acaba tedirgin oldum birazda ve sol tarafıma ara ara bişey batar gibi oluyor sizlerin 14. Haftada göbeği çıkmışmıydı