Bayanlar Konya Meram Tıp Fakültesinde Dr Hasan Energin’e muayene ya da doğum yapmış olanlar ya da etrafında tanıdık varmı? Çok kararsızım muayenelerine gidiyorum çok iyi bir doktora benziyor iletişimi açıklaması falan harika ama ilerki zamanlar beni ne bekliyor bilmiyorum bu konuda tecrübesi olanlar?