Ceycey Kızlar yarın Doğuma gircem 34 haftalığız 29 haftadan beri erken Doğum riskimiz vardı anca bu kadar tutabildik dua edin iyi olsun bebeğim :( ağlamaktan kendimi alamıyorum kendim korktugumdan değil bebeğe bişey olcak diye küveze gircek
Melomeltem Ceycey rabbim o günleri tez zamanda geçirsin insallah sağlıcakla al bebeğini evine don kardeşim
Ebrulikiz Ceycey canım için rahat olsun benim yeni doğan hemşiresi arkadaşım var 32 haftayı geçtikten sonra Doğanlar en risksiz grupta olanlardır çabuk toparlanır derdi ağlama moralin yüksek olsun bir şey olmaz hayırlısı ile
Minikpopo Ceycey Allahın izniyle hiçbişey olmaz inşallah canım benim 🙏🏻 Rabbim Şafi ismiyle şifa versin inşallah 🤗 Kaç kilo acaba bebişin ?
beren22 Ceycey Allahım bebeginizi sağlıkla kucaginiza almayı kısmet etsin 🙏 kesin küveze girecek mi haftası çok küçük değil belki girmez
Ceycey beren22 doktor küvezden yer ayırtın dedi hemşireye gircek ama riski az olan bölüme gircek dedi
Ceycey arastiran_anne 2 kilo 200 gram ama doktor gircek dedi hemşireye yer ayırt yarın için küvezden dedi ama dedi riski en az olan bölüme gircek dedi
Minikpopo Ceycey maşallah canım kilosu iyiymiş 😊 her ihtimale karşı küveze alacaklardır canım bol bol dua et allahın izniyle hiçbişey olmaz 🙏🏻❤️
Azrazerin Ceycey ultrason genelde hep eksik çıkarır o bebiş 2600 doğarda inşallah en fazla1 hafta kalır çıkarsınız inşallah tabi temennim. Doktor küveze bile gerek yok desin🙏🏻☺️Allah sağlık sıhhat versin☺️
Ceycey parasetamoll amin inşallah bebek erkenden Doğum kanalına girdi oyüzden anca bu kadar durdurabildik
arastiran_anne Ceycey girmeme ihtimali de var bence.solunum sıkıntısı olmaz ve güzel emer kan şekeri düşmezse yatış yapılmasına gerek kalmaz canım.
Asdfgh Ceycey benimkide 32 haftamdayım dogum kanalında sancım var kasılma var ama sen ameliyat olcan sanırım galiba canm neden normal yapmıyorsun anlamadım sıkıntı mı var bebegın kalp atslarında vs
Ntugba Ceycey sağlıklı olsun yeter canım kendi üzme bebeğin de üzülür bende 30 haftalık doğum yaptım çok şükür bebegim yanımda
Ceycey Ntugba insan ilk duyunca kötü oluyo tabi ama inşallah bende yavrumu alır çıkarım en kısa sürede :( 🙏
Ceycey Asdfgh sancılarım çok 4 gündür hastanede yatıyorum zaten cnm nstdede 100 e kadar çıktı sancılarım ağrıdan duramıyorum zaten