Bende 11 12 .haftaya kadar kahverengi lekelerin oldu ama kesem sağlıklı olduğu için herhangi bir ilaç takviyesi vs almadım çalışmaya da devam ettim hep ayaktayım uzanamdim bile diyebilirim ama çok şükür 36.haftaya geldik doktorlar yerleşme kanaması diyor