Kızlar foruma yazmıştım daha önce de, gebelik testlerim bikaç gün (4-5) üst üste silik pozitif çıkıyor ve 3 gündür de reglim, dün doktoruma yazdım idrarda gebelik testlerini bazı proteinler etikleyebiliyormuş silik pozitif çıkarabiliyormuş ama eğer aklımda soru işareti kalırsa kan vermemi söyledi, neyse ben bu sabah bi test daha yaptım buda silik ama diğerlerine göre daha net, reglim de devam ediyor yani bildiğiniz regl şaşkınım. Yarın sabah 9 a sağlık ocağından randevu aldım kan testi vericem bende şaşkınım yani.. bakalım kan da çıkacakmı.. aklım a kimyasal, dış gebelik hepsi geliyor.. 😱😱😱