Geçen ay kimyasal gebelik yaşadım. Bu ay korunmadım bat 15 merakla bekliyorum. Tuhaf olan şeyler var ama bakalım bekliyorum. Sol göğüsüme arada bi ağrı giriyor, ara da uykum gelip gidiyor miğde bulantım bazen var ve nedense bi yanım hamilesin diyor ama kimyasal yaşadığım için erken test yapmıyorum bi umut bekliyorum. Var mı bizim gibi olanlar ?