Hayatımda gördüğüm en rezil doktordur Ali Sunay denen kişi. 30+4 de suyum geldi sanarak kendisine gittim normalde Bedia Zeynep Hanım’ın hastasıyım acile Ali denen doktor baktığı için mecbur ona gittim beni senin suyun gelmiş acil doğum olması lazım direk yatış gerekiyor diyerek korkuttu ve çam sakuraya yönlendirdi orası da suyunun gelmediğini enfeksiyonum ve mantarım olduğunu her şeyin yolunda gittiğini söyledim ertesi gün de kendi doktorum Zeynep hanıma gittim o da aynı sekilde alttan bakarak mantarım olduğunu gelen sıvının asla su olmadığını suyun bi kerelik olmadığını sürekli devam eden bir şey olduğunu söyledi. Lafın kısası o kendini doktor sanan kişi beni durduk yere 30 haftalıkken doguma alacaktı iyi ki başka doktora gidip işin doğrusunu öğrenmişim…