YgzAlp2536 Tugceduman61 evet ya biliyorum bile bile gittim kan verdim yine de dedim bakiym artmışmı ne durumda
Tinkipinki Ben 10nunda kontrole gittim keseyide fetüsüde gördük çok şükür ama kalp atışı duyamadık salı tekrar gideceğiz inşallah kalp atışımızıda duyarız sağlıcakla sizde son durumlar nedir 😊