Zehraa3 Pinar0808 benım tam 1 yıl oldu bu ay tık yok hala olmadı nasip hiçte korunmadım zamanı var demek ki 🫶🏻
AyFa1608 Pinar0808 sadece kafanı rahat bırak. İlişkiyi çocuk için görev gibi değil anın tadını çıkardığın zevk gibi gör kafana hiçbişey takma. Eğer sende ve eşinde hiçbir problem yoksa extra bişeye gerek yok. Yok ilişkiden sonra uzan kalkma yok amuda kalkma vs Rabbim zamanında veriyor zamanı gelmediği zaman ne yaparsan yap tutmuyor benden sana nacizane♥️
zeynozey Pinar0808 ovulasyon testiyle doğru yumurtlama günlerinş takip edip değerlendirmek önemli canım🙃 Uygulamalar yanlış gösteriyor yumurtlama günlerini
Meltems53 Pinar0808 bir taktiği yok. Gerçekten olacağı varsa oluyor. Kafana takmamaya çalış en rahatı bu. Ben hiç beklemediğim bir ayda hamile kaldım. Hatta eşime ped almasını falan söylemiştim adet olucam diye. Denediğimiz 2. ay hamile kaldım çok şükür.
Hale38 Başka bi sorun yoksa Tek taktik kafaya takmamak bence kafana takmadığın da unuttuğun da oluyo 🤗
Zehraa3 emir_01 hayır yok çok doktora gittim esımde de velahasıl nasip şuan adet zamanım oldum olucam gelemedi bir türlü bakalım nasip 🥲
-Ylz- Ben önce Rabbimin izniyle sonrada meryem ana otu vesileyle 10 ay sonra hamile kaldım. Benim önceden de gebeliğim vardı ama sonrasnda 10 ay hiç olmadı. Kime ne iyi gelir bilinmez. Rabbim isteyen herkese hayırla nasip etsin
minikmucizeemaak Hale38 Rabbim sağlıklı uzun ömürler nasip etsin ben daha yeni evliyim ama 1 kimyasal gebelik yaşadım o yüzden biraz fazla hevesliyim ve zaten çok istiyordum.. Allahım bu ay güzel haberler nasip etsin 🤲🏻❤️
Hale38 minikmucizeemaak benim 6 kimyasal gebeliğim var yıllarca uğraştım canım çok taktım kafama hiç Bi sorunumuz da bulunamadı en son tüp bebek yapılsın dendi Bi kaç ay sonra başlayalım tüp bebeğe dedik ve o ay hamile kaldim ben suan 25 haftalik oldu sukurler olsun
Zuzumuz 4 yıl sonra kaldım kafaya takmadığım an tek ilişkiyle ondan önce sürekli yumurtlama günlerimi takip ederek ilişki olurdu gerçekten çocuk için ilişki olmaması çok önemli ama ınsan kafasından atamıyor işte
Kubra_2023 Hamile kalmayı düşünüyorsan folik asite başlamanı yediklerine dikkat etmeni tavsiye ederim ilişkiye girdikten sonra hemen ayağa kalkma odanız soğuksa ilişkiye girmeden önce ısıtın ayaklarınızı yatağınızın başına uzatın bir süre öyle bekleyin 20-30 dk kadar belinizi sıcak tutun aklıma gelenler bunlar rabbim size de nasip eder :)
Esved Ben uygulamadan yumurtlama günlerimi takip ediyodum, günlerim geçti diye oo bu ayda olmadı önümüzdeki aya nasip dedim ( uygulamaya göre ovulasyon dan 3 gün sonra ilişki oldu ) tek ilişkiyle hamile kaldım🤭 şaka gibi geliyo Allah kucağıma almayı nasip etsin inşallah ♥️
Pinar0808 Esved bende bu ay ovulasyon ile takip edeyim diyorum ama insan cidden kafasından çıkaramıyor çocuk isteyince
Semanur0902 Bir sene boyunca hiç korunmadık, sonra hamile kaldım düştüğüm oldu, düşükten sonra da 3 ay korunun dediler fene korunmadık ne olur ne olmaz diye 10 ay sonra tekrar hamile kaldım. Bence herhangi bir taktiği özel bir şeyi yok.
Meltems53 mhmtsmy evet hamilelik ve adet belirtileri aynı oluyor zaten. Sadece karın ağrısı daha şiddetli oldu farklı bir ağrı gibi. Ama hiç aklıma gelmemişti beklemediğim için.