BusraSY bende 37+5 yetim aynı şey bugün bana da oldu :) doktorum nişan olduğunu söyledi ama benimki daha pembemsiydi açıklığıma baktı sonra 3 santim açıklığın var bekleyelim bi kaç gün dedi 4 gün sonra tekrar gidicem bakalım o zamana kadar gelir mi ufaklık :)