moooms Sizinde sabah kalktığınızda mutfağa girmek ölüm gibi oluyor mu her sabah buzdolabını açtığımda öğürüyorum eşim bakayım bi ne kokuyor diyor hiçbişey yalnız olmadığımı biliyorum hamişlerrr yazın😛🙌
Mercan1994 moooms ya evet o bana da oluyor buzdolabının fişini komple çektim içini çıkardım herşeyini yıkadım sildim ama yok sanki bi koku var hala ya hemen kapatmak istiyorum hatta hiç açmak istemiyorum tiksiniyorum iyice 😭
catandgirlmom moooms malesef bende de oluyor zaten kokulara o kadar hassasım ki.. deterjan koksa yine rahatsız oluyorum.. bulaşık makinesini boşaltmak ta ölüm o deterjan kokusu ayyyğğğ temizlikten de mutfaktanda tiksindim 😂 tuvaletin içindeki bref bile beni öldürüyor 😅
Banubebek1 moooms 4 kere buzdolabını temizlediğimi Bilirim ben ah şu kokular hala bitmiyor ya sabır 😁😁
Banubebek1 moooms buzdolabını geçtim artık eşim kokuyor burnuma yıkan gel diyom geliyor gene aynı kokuyor bana hep zavallım iyiki var o😉😊
moooms Mercan1994 diyorum li ben bu kadar pismiyimmm bu kadar kokuyor sürekli temizliyorum bide yani 🥹
duyguogretmen61 Hassas dönemde olduğunuz için size daha fazla kokar. Buzdolabına açık bir şekilde karbonat koyun. Kokuyu azaltır.
moooms catandgirlmom bende öyleyim yumoş hastasıyım herşeyim yumoş koksun isterim şuan felaket kokuyor bana🥹
yanlisanlamaama moooms ah sizi en iyi ben anlarım. Elli kere temizledik içindeki neredeyse herşeyi attım ama dolap kokuyor. Buzdolabını gördükçe midem bulanıyor resmen. Sadece bana kokuyor benden başka kimseye kokmuyor mümkün oldukça mutfağa gitmiyorum 😀
Balahatunn Buzdolabinin icine 1 bardak su koyun. Dolaptaki kokulari aliyor. Suyu her gun degistirirsen 1-2 gune koku kalmiyor. Tabi hamilelikte size kokmasa da koku var gibi geliyordur
moooms Bal_1604 ya gerçekten eve giresin gelmiyorrr sürekli bi koku var hele dışardan eve girince baskın oluyor🥹
catandgirlmom moooms valla zor oluyor koku hassasiyeti 19 hafta olduk baya azaldı inşallah geçer 🥲 bu gün 1 prilam içtim 2 den yarın için endişeliyim 😂
Leylazerr moooms eşim gnlük temizledi gene de kokardı dokabı açmaya korkardım çok şükür atlattım o günleri gerçekten çok kötü bişi