Nuurrr İyi akşamlar kızlarrr, cuma günü gebe olduğumu öğrendim. Daha doktora gitmedim ama tahmini 4+6 haftalık ve ben şuan hem gribim hemde öksürüğüm var. İlaçta kullanamıyorum, Önerebileceğiniz farklı bitkisel çözümler var mı ?
Gnrtkmk Nuurrr parol içebilirsin canım onun bir zararı yok öksürük için bende aynı dertten muzdaribim pekmek tereyağı yada bal limon zencefil tozu kullanıyorum ona ilaç alamazsın
ArvenMom Nuurrr parol sadece içebilirsin haftan erken doktora gitsen ilaç vermez yani bol bol dinlen C vitamini al meyve özelikle ye bende çok ağır grip geçiriyorum 2 haftadır yatıyorum ama ilaç kullandığım için iyiyim atlatamadım diğer türlü
Nuurrr Gnrtkmk ballı limonlu zencefilli sıcak su içiyorum sürekli ama fayda etmiyor. Öksürdükçe kasıklarım ağrıyor korkutuyor beni 🥴
_sevdatsn Nuurrr rica ederim canım çok geçmiş olsun bende 37. Haftadayım 3 gündür fena bir grip vurdu meyve yedim bol bol 🥰