babysevgi Elzsy2023 ben ilk kızıma prima ile basladım 2 yasında hala primadayız bi kere sleepy denemem oldu cok başarısız kaçırıyor bu hafta molfix deniyim dedim poposu ilk bezde bile kıpkırmızı olduu
RABIAOZK Goon premium sarı paket prima bile halt etmis yaninda o kadar memnun kalirsiniz primaya göre cokta uygun hic pişik sızdırma gibi seyler yasamadim
Mustafayigitvebeytugannesi Deletedmom_7156 aynen bende öyle. İlk oğlumda hep Molfix kullanmistim Prima flan pisiik etmişti. İkincide de Molfix düşündüm kullanırım diye pişik etti baby turco kullanıyorum şimdi ki doğacak olana da baby turco kullanırım sanırım. Çok iyi bez bana göre. Akşamdan sabaha kdar gece hiç degismiyorum dışına flan taşma yapmıyor.
incitanem94 Elzsy2023 bebişin kilosuna bağlı canım. Benim kızım 3650 doğdu 150 160 tane filan kullandık son bir kaç gün iyice sıkmaya başlamıştı bitsin diye kullandım.
Deletedmom_7156 Mustafayigitvebeytugannesi bende öyle yapıyorum gece uyumadan bağlıyorum sabaha kadr tasmadan etmeden çok iyi oluyor gerçekten iyi bir bez