gamzosgamzos Gozde5 doktorum su geçirmez bant yapıştırmış ti ilk doğumumda 3.gun eve geldiğimde ikinci dogumumda 2. Gün eve geldiğimde aldım günlük alıyordum hatta bazen günde 2 kere
Deletedmom_7156 Gozde5 ilk dusumu eve geldimden 2 gun sonra aldim su gecirmez bant vardi doktorum bantla al demişti
Kayralianne Gozde5 ilk dogumumda 3. Gün su geçirmez bantla almıstım. Bu dogumumda da 3 gün aldım bant yapıştırma gerek yok dedi doktor yapistirmadim çıkınca fonle uzaktan kurutup pansuman yaptım hicbiseyde olmadı
Kaderrcyrr Hastaneden eve gelir gelmez aldım bant felanda yapıştırmadim duştan çıktıktan sonra iyice havluyla kuruladim
gkcnn Gozde5 bana su geçirmez bant yapıştırdı ilk banyonu bununla yap demişti doktorım ertesi gün eve gelince duş aldım 4. Gün de bantı çıkarmamı istemişti