fatmanurakcaoz merhaba Konya’da şehir Hastanesi’nde normal doğum yapan var mı acaba memnun muydunuz 😌
Cagdas_ege_ fatmanurakcaoz kuzenim yaptı ve çok memnun kaldı benim de 20 günüm var oraya gidicem Allah nasip ederse