Merhaba anne ve adayları .. benim bu dönemlerde Mayıs ve bu aylar da alerjik nezle oluyorum burun kulak Boğaz tıkanıyor grip gibi ama allahtan vücut agrm yok. Her olduğumda ilaç yada serum takviyesi ile geçiriyordum az önce doktora gittim Allerset diye bir alerji hapı verdi kullanan var midir aranızda merak ettim insanın içi pek rahat olmuyor hamilelikte ilaç alırken 😢