kizlar dogrumu bilmiyorum ama sonucta gobek sekline gore olsun gobek çizgisine gore cinsiyet biliniyormus ne kadar dogru bilmiyorum sizede sormak istiyorum
gobek cizgisi ustte yada altta olanlarin bebeklerinin cinsiyeti nedir ?benim henuz belli olmadi ve merakla detayli ultrason u bekliyorum
bu ikinci hamileligim ilkinde gobek cizgim ustteydi ve oglum oldu
buda altta acaba diyorum kizmi ? sizlerin de yorumunuzu bekliyorum 🥰🥰