Hlilal Merhaba kızlar 25 haftalık gebelik var vajinal koku hafif sarımsı akıntı var bu durumu yaşayan anneler var mı
asiyerz Hlilal benim 14. Haftada olmuştu. Kötü kokulu akıntım vardı. Doktorumun verdiği antibiyotiği kullandıktan sonra geçti
elabs Hlilal bende ilk zamanlar olmuştu. Doktorum jinekolojik muayene yaptı. Fitil verdi 3 gün kullandım geçti. Kontrole gittiğinde doktoruna belirt o daha iyi yönlendirir seni.
Aaaysee Hlilal bende 25 haftalığım iki haftadır vardı bu şikayetim doktorum vajinal muayene yaptı ve enfeksiyon dedi fitil,krem verdi sende mutlaka doktoruna söylemelisin canım
sipsecim Hlilal yok bu idrar yolu enfeksiyonu gibi değil. Tahlil yaptırdım tahliller tertemiz çıktı . Sıkayetimi doktora söyleyince muayene etti ve öyle söyledi.
sipsecim Hlilal evet bende de vardı vajinal enfeksiyon olduğunu erken doğum riski oluşturacağını söyledi dün gittim bende. Fitil ve krem verdi. Bende 1 aydır vardı ama öyle aşırı değil diye umursamamıştım. Bence beklemeden gidin.