tubiii11 Kızlar cinsiyet öğrendiniz mi ? Yada doktorunuz tahminde bulundu mu ? Salı günü muayeneye gideceğim umarım öğrenirim 🙈🥰
busetekerr tubiii11 Benimde bugün 11+6 haftaya pazartesi randevum var umarım öğrenebiliriz ya da bir rahminde bulunabilirler ❤️
mrsperaa tubiii11 bende 14 haftalığım geçen hafta kontrolümüz vardı 2 li testte doktorumuz kız gördüm ben dedi ama 16. Hafta da çağırdı kesin olarak öğrenmek için 🥰
Candy88 tubiii11 bir kızım var, yine kıza benzetti 10 haftalıkken, bakalım 2 hafta sonra gideceğim bu kez kesinleşir sanırım..
guzelanne01_ tubiii11 13+2 yim 1 kızım var hamd olsun 2 gün önce %99 erkek dedi doktorumuz 2 li test için gitmiştim
Tugceee95 tubiii11 12 haftalıkken ogrendık bız ogluş gelıyor pipiyide gördük ama degısırmı bılmıyorm💁♀️😅
tubiii11 Bellabells keşke tahminde bulunsaydı en azından, benim doktorum 13.haftada belli olur dedi 12+4 de gideceğim en kötü tahminde bulunur diye düşünüyorum.
Bellabells tubiii11 ya daha erken söyleyenler var da.riske atmak istemedi sanırım. İlk defa gitmiştim o doktora. Daha tercih etmem.artık detaylıya kadar gitmezsem detaylıda öğrenirim 😀
Esraygcc16 tubiii11 Yarın kontrolümüz var 12+6 olucaz umarım tahminde bulunur doktor bir oğlum var ikincisini çok merak ediyorum sağlıkla gelsinler inşallah 😇
Esra-06g tubiii11 Bende 12 haftalık’ken gittim ikili tarama için bana dedi kıza benziyor bacak arası boş dedi ama kesin değil ilerki zamanda bir dana bakalım dedi 14 de yine gittim yine kız gibi dedi 17 hafta da erkek olduğunu öğrendik şimdi 22 hafta olacaz 💙
tubiii11 Esra-06g maşAllah sağlıklı olsunlar da kız erkek ne fark eder 😍 bende kız hissediyorum ama bakalım 😂
Eda_Aylanc 12 haftalık gittim ikili taramada kemik yapısına göre kıza benziyor dedi değişebilir dedi birkaç hafta sonra gitcem bakalım değişecek mi.Kemik yapısına göre nasıl bakiloyorsa artık cinsel organ görmeden söylemesi yanlış bence
tubiii11 Eda_Aylanc tecrübeli bi doktor ise biliyordur bence artık düşünsene günde kaç tane bebek görüyorsun bilmesi lazım artık 😂 ikili testi kendi doktorun yaptı galiba, bazıları başka doktora gönderiyormuş nedense 🤷🏻♀️
Eda_Aylanc tubiii11 yok benim doktorum yapmadı özele gidip yaptım.Dediginiz gibi bir sürü bebek görüp artk direk anlıyorlar😂