Naznaz123 Kızlar ikidir demir ilacı değiştiriyorum ama bende karın ağrısı ve ishal yapıyor bu durumu yaşayan var mı kullanmak zorunda mıyız?
Sedoa_ Naznaz123 laktofe stick verdi doktorum bana çok pahalıya geliyor devlet karşılamıyor ama belkş alışma süreci için doktora sorabilirsin
Ddm34 Naznaz123 venatura ya da solgarın demır vitamınlerını denemenızı tabsıye ederım. Doktoruma da sordugumda onayladı. Venatura kullanıyorum 17 mg lık olandan 3 tane . Basta bı kabızlık oldu sonra lifli gıdalarla duzene gırdı.
Ellia Evet kullanmak zorundasın canım demir çok önemli beğenin gelişimi için bende de ishal yapıyordu aç karnına kullanıyordum şimdi tok karnına kullanmaya başladım çok şükür iyiyim . Tok karnına dene istersen
Ddm34 Naznaz123 ayrıca kullanın. En onemlı takvıye demırdır. Dıgerlerını kullanmasanızda belkı besınlerle vucut tolere edebılır ama demır takviyesiz olmuyor
Ellia Naznaz123 canım bana doktor ( gyno ferro sanol ) verdi bunu denemeye başla istersen doktoruna danış çünkü benim de midem çok hassastır.