Mryy01 Doktora gittiğimde kese var kesenin içinde bebek oluşmuş ama haftasına göre küçük kalp atışı yok dedi bu durumu yaşayan var mı çok korkuyorum kaybetmekten
Tuccceee Ben 4 5 haftalıkken gittim keseyigördü 8 . Haftanın ortasında gittim kalp atışı duyuldu daha çok minik korkmayın Rabbim bağışlasın
Mryy01 Leyla59 cumartesi günü tekrar çağırdı olumsuz birşey duyarsam başka doktorada gitmeyi düşünüyorum