symozdag Merhaba, ben de sizin gibi kadın doğumdan tıpa geçiş yaptım özellikle öğleden sonra çok sakin ve diğer hastaneye göre gayet temiz ferah, güzel de ilgilendiler çok fazla Arap ta görmedim, kadın doğum artık araplara çalışan bir yere dönüşmüş, tıpta tek tek içeri alıyorlar, o form gibi bilgileri her gittiğimizde götürcez mi acaba ilk defa gittim de ben ve kan, idrar tahlil sonucunu göstermeye yine randevu alıyormuyuz