Kasık agrım var doktor progestan yazdı çok kullanmak istemesem de bugün çok ağrım olduğu için içmek zorunda kaldım bu ilacı kullananlar var mı ve kasık agrısı neden oluyor hamilelikte ben bebek büyüdükçe rahimin kasılmasına bağlıyorum ama emin değilim yinede :/