guluzarozgenc Toz şeker varsa yanan yeri onunla kaplayıp bekleyin,yoksa küp şekeri hafif ıslatıp yine yanan yere sürün .Şeker kurudukça dökülecektir bunun için birkaç kez yenileyin ve peçeteye sarın ben öyle yapıyorum.Acısını alıyor ve su toplanmasını da engelliyor.Yanar yanmaz yaparsanız daha etkili oluyor tabii.