Karman34 Gulden23 kız ben 25deyim çantamı 28de hazır etmeyi planlıyorum 😂 30dan itibarinde kıyafetleri yıkayıp ütüleyeceğim inşallah anca 30 dan sonra insan iyice ağırlaşıyor zaten karnı taşımak zor erkenden halledip kafam rahat etsin isterim
Mrve5 Gulden23 bende çantamı 37. Haftada kapatmıştım. Sabah doğumum var hala daha bakınıyorum eksik varmı diye 🙈
tbakyavtr Gulden23 bende bugün 33e girdim canım Bi kaç parça kıyafet dışında bizimde hiç Bi hazırlığımız yok yalnız değilsin
Merveneg Gulden23 erken doğum riskim olduğunu öğrenince 28. Haftada aldım herşeyini. 33. Haftamdayım yıkadım ama hastane çantasını daha yapmadım.
Avukathanimm Gulden23 bebeğin eşyalarının yüzde 90ını aldık ama daha doğum çantası hazırlamadım ben de 33 hafta. Haftaya hazırlayacağım artık gitgide ağırlaşıyorum çünkü gittikçe daha zor geliyor her iş