Arkadaşlar bundan bi ay önce uyuz olmuştum ve sürekli kaşınıyordum kaşıntıdan heryerim yara oldu ve iyileşmedi bacaklarım falan çok kötü olmuş lekeden dolayı ağda olmak için kuaföre gitmeye çekiniyorum bide hamileyim de 37+1 haftalık ve özel bölgem de inanılmaz kararmış ne yapıcam böyle bunu yaşiyan var mı yada önere bileceğiniz krem falan var mı kendimden nefret etmeye başladım valla 🥺