Yerleşme kanaması regl kanaması kadar olmaz lekelenme şeklinde olur, bi ihtimal üstüne görmüşsündür Yüksel ihtimalle yA kimyasal gebelik yaşıyorsun farkında değilsin yA da allah korusun dış gebelik. Ben dış gebelik yaşıyormuşum adet olduktan sonra öğrenmiştim hamileliğimi. İki günde bir beta baktırmalısın.