Marly21 Durumlar nasıl kese kalp atışı falan baktınız mı ben daha gitmedim 6+1e randevum var mide bulantım var ama kusacak kadar değil hep Bi bulantı ismi göğüs ve koku hassasiyetim var bakalım 😊❤️
Belguzar23 Marly21 merhaba bende dün gittim doktora son adete göre 5+6 ama geç döllenme doktor 4 haftalık dedi keseyi gördük 10 gün sonrada bebeği görmeye gidicez🙏🏼
Okyanus1 Marly21 6 haftalığım canım keseyi gördük kalp atışı için bu hafta gidicem inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
Gulsum3 Marly21 bende sadece göğüs ağrısı var 5+4 deyız bızde 4+6 ikrn gittim alttan muane ile gördü 10 gün sonra gel kalp atışını dınleyelım dedi ama ben ayın 15 gitcem biraz daha büyümüş olur
Marly21 Okyanus1 inşallah canım ben 6. Haftayı bekledim kalp atışını da duyarım diye keseden bile haberim yok daha