Benimde şeker yüklemesi 24 haftada yapılmıştı hamilelik şekeri cikti Şeker yüklemesimden haftalar önce mantar oluştu. Kaşıntı ve süt kesiği gibi rahatsız edici akıntıyla. Vajinal krem kullandım. Baya uzun sürdü geçmesi. Sekerden oluyormuş. Bir haftadır günde bir defa insülin kullaniyorum. Çok şükür mantar enfeksiyonu geçti. Bebeğim şuan 33+5 ama haftasına göre biraz tombiş. Şekerden alabilir dedi doktor.