Dilara556 Kızlar sizin kaç gününüz kaldı 37+2 deyim bel ağrıları mideye baskı ,alta baskı çok oluyor sizde durumlar nasıl
11115 Dilara556 13 gün kaldı, dündən beri ağrılarım artdı, şimdi bakdığımda kan gibi bulaşık bişey gördüm, acaba nişanmı? Ağrımda var, rahatsızım, geliyomu acanba? Kaz sancısıymış gibi sancım var, korkuyorum
cansualisa Dilara556 36+6 bizde 11 gün kaldı kuzum 2. Spinalimmm olcak inş hala inanamıyorum doğuracağıma korku heyecan bastılar bana midem çok bulandı çok sertleşmeye başladı karnım
Dilara556 11115 aynısı bende de var belimde bir ağrı ve bir sancı hali . Nişana da yoğun bir sıvı diyorlar sümüğümsü tabi geldiğinde direkt doğum olmuyormuş bazı insanalar da 1 hafta önce de geliyormuş . Suyun gelirse canım o zaman doğum oluyormuş