Ardakumsal Muhammedarasannesi benımde adetime 10 gün varken yaptım bu şekılde çıktı cnm tedavı de olmustum test yaptığım aksam kan verdım 1,6 çıktı yanı negatif ama İnşşlah andım vardır
minnakannesi08 Muhammedarasannesi kızımda daha da silikti bu testle yapmıştım büyük ihtimal hamilesin canım ama değerin düşüktür sen yinede bir kan ver istersen emin olmak için hakkında hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻
Ayezhanim Muhammedarasannesi olsun canım yumurtalama günün önemli ve bu teste göre gebelik var görünüyor