Rasev yani ben de böyle postları anlamıyorum. Forumun amacı bilgilenmek veya sorunlarını paylaşmak. Günlük hayatta sizi etkilemesi bana anormal geliyor açıkçası. Sanal bir ortam ve sizin sinirinizi bozuyor. Sizce bu normal mi? Bir sürü dengesiz insan var tabiki böyle bir platformda da saçmalayacaklar. Neden bunu bu kadar abartıyorsunuz ki buraya sitem dolu postlar açıyorsunuz? Olgunlukla karşılanabilir diye düşünüyorum çünkü her yerde her zaman cahil, bencil, saçmalayan insanlar var yani