Melomeltem Siz ülkemize gelen turistlere de böyle mi davranıyorsunuz? Bu kadar hassas olmayın.
@Rasev Türkçe’yi Türkler kadar iyi bilmiyor olabilir. Ama bazı Türklerden daha iyi bildiği kesin. İçimizde hala daha Türk olmasına rağmen yanlız( yalnız olması gerekirken), herkez( herkes olması gerekirken), form ( forum olması gerekirken), ultrasyon( ultrason olması gerekirken), nts(nst-non stress test olması gerekirken) gibi gibi bir çok asla yapılmaması gereken imla ve yazım hataları yapıyorlar. Daha niceleri var ki okurken bu kadar da olmaz artık dediğim. Ama hiçbir şey söylemiyorum tabii ki bana düşmez. Belli ki
@Rasev anne adayımızın yazımlarıyla ilgili birileri dalga geçmiş, küçük görmüş, Azeri olduğunu bilmeden terslemiş haddi olmadığı halde. Kendisi de bu durumdan rahatsız olmuş. Üzerine gidip Türklükle bağdaştırıp milliyetçi bir söyleme girmeniz ya da siz Azerisiniz onların programına gidin diye ayrıştırma yapmanız çok ama çok yanlış. Tartışma çıkmaması adına yazdıklarınızı ben silmiştim ama görüyorum ki devam ediyorsunuz.. Ayrıca Azerbaycan ile kardeş memleketleriz. Lütfen daha fazla uzatmayalım, tartışmak yerine faydalı bir şeyler için uygulamayı kullanmaya devam edelim hepimiz için geçerli bu durum.. Herkese sağlıklı doğumlar diliyorum 😊