İlk kızımı 12’de bildiler ve değişmedi ama ikincisi erkekmiş ve 12 haftadayken bacak arası boş kız dedi 13.haftada bir daha gittim artık sisteme giriyorum yüzde yüz kız dedi. Sonra bi süre hastaneye gitmedim 19.hadtada gittiğimde erkek olduğunu öğrendik, inanmayıp başka doktorlara da sorduk kesin erkekmiş. Şuan 7.aydayım hâla erkek 🤣