Hep acaba bende buraya doğum hikayemi yazacakmiyim diye çok merak ediyordum. Neyse 25 Aralık sancilarim vardı ama ben normal yalanci sancidir diye düşündüm sonra akıntıyla birlikte hafif lekelenme vardı ve ben Nişan olduğunu bilmiyordum . Onun sabahına doktor kontrolüm vardı orda sorarım diye acile filan gitmedim. Neyse sabah kontrole gittim doktora anlatim böyle olduğunu oda alttan muane yaptı ve 2 cm acikligimin olduğunu bebeğin kafasının aşağıda olduğunu ve doğumun başladığını söyledi. İşte o an üzerime kaynar sular döküldü gözyaşlarımı tutamadım. Hastane de yeni doğan kuvez olmadığı için başka bir hastaneye sevk ettiler. Neyse gittim işte hemen nstye filan bağladılar ama bu arada alttan muane edilmeyene kadar hiç aşırı sancim yoktu taki o muane ettikten sonrasına kadar. İşte nstye bağladılar sancilarim vat ama ben hissetmiyorum çok az hissediyordum. Sonra yavaş yavaş sancilarim çoğaldı tam kesin doguruyorum derken sancilarim yine gitti . Ve artık gelen sancilarda normal adet sancısı gibiydi nerdeyse hissetmiyordum bile. O gece doktor eger sabaha kadar acilman artmazsa seni sezeryana alicaz dediler ve sancilarim olmadığı için mecburen sezeryan oldum. O anı hiç unutamam kızımın sesini duyduğum anı insan herseyi unutuyor ama kızımı kuveze alacaklardı hiç mutlu değildim doğduktan sonra bana gösterip goturduler Allah kimseye bu acıyı vermesin . Neyse ben odaya çıktım ama eksik çıktım içim çok aciyordu Bi iki saat sonra bebeği getireceklerini söylediler ve getirdiler inanirmisiniz gelir gelmez kokusu bütün odaya dağıldı cennet kokusuydu resmen. Hersey iyi artık benimle kalacak derken memeyi emmedigi için yine benden aldilar . Sabah geri getirip emzrimemi söyledi. O gün de taburcu olup evimize geldik. Ve şuan kızım yanımda çok mutluyum. Allah kimseyi hastane köşelerine düşürmesin kimseyi evladiyla sınamasın. Biz başardık inşallah en kısa zamanda hepiniz çocuğunuza sağ salim kavusursunuz.