Den1z_21 Selam kizlar 33 hafdalik hamileyim doktor konturölunde suyunn cok dediler akintimda coxaldi kimde boyle oldu yazarmisiniz end
2022bebeki Den1z_21 Hamurisi,ekmegi, patatesli pirinci yememelisiniz şeker, karbonhidrat suyu fazlalastirir
Onurs_mommy Den1z_21 InsAllah saglikla kucaginiza almayi Allahim nasip etsin🤲🏻 Benim de suyum cok ve akintim da oluyor doktor size bir seyler tavsiyede bulundumu ?
Gunes-umutt Den1z_21 başından beri olan kadar var hafif akinti ama ekstra yok yani inşallah daha fazla artmaz suyum artık karnım başlayacak gibi hissediyorum
Den1z_21 Onurs_mommy evet iyne yazdi ilac yazdi iciyorum bitince yine gidicem agrim sancim yok sadece akinti grliyo boule az az his ediyor insan yinede tedirginm
Onurs_mommy Den1z_21 doktor size de erken dogum ola bileceyini ve ya cocugun 2-3 hafta onden gitdiyi gibi birseyler soyledimi?