Mlkkyblt Ben olsam salarım tatlım git annenlerde kal bi akşam oda annelerinde kalsın .Bende gitmem onlara yani oyunu bozan oysa katlansın ailevi mevzularda fire veremem vermemelisin .Ki aileme yansıtmam söylemezdim hiçte olur 3-4 ay geçer ozaman bi şekilde derdim de lak hemen söylemem 🎀