Hulyakkus 25 haftaligim geceden beri sağ tarafimda bıçak gibi batan sancı var ayağa kalktığımda oluyor apandisit patlayınca oluşan ağrı gibi apandisit ameliyatımin olduğu tarafta bebek baskı mi yapiyor acaba?
Seldusko Hulyakkus Merhaba ben de aynı haftadayım benimde aynı şekilde sağ tarafta sancım oldu sabaha kadar ağrıdan duramadım sonra doktoruma gittim bebek kafasını dönmüş aşağıya dedi bu gün bol bol dinlen hiç kalkma dedi ve su tüketimine dikkat et dedi gerçekten biraz dinlenince hafifledi ağrım sizde dinlenin 🌸
haticenurrr Hulyakkus canım benimde aynısı oldu böbrek genislemesi cıktı sağ yan arısı ile devam etti, enfeksiyon varsa agrı daha siddetli oluyor
Hulyakkus Seldusko geçmiş olsun benim çok ağrım olmadı ayağa kalkarken oluyor su içmedim bende bu iki gündür 😒
Seldusko Bende az içmiştim iki gün hemen etki etti sizede çok çok geçmiş olsun sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏🏼
Hulyakkus haticenurrr yok şiddetli değil sürekli de değil sadece uzanıp kalktıktan sonra olmaya başladı