Nazlican46 ben mayısta almıştım doğum paketi sezaryen normal farketmiyordu 14 bin 500 dü ve üstüne iki sefer zam gelmişti onların üzerine yılbaşından sonra tekrar %50 zam yaptılar yani her nereye sorduysanız baya ucuz, doktorumun muayene ücreti sanırım 1600-1700 civarı olmuş ocağın sonunda muayene gitmem lazım üçüncü ayım olacak bakalım ücretler ne durumda. Eğer güvendiğiniz bildiğiniz hastane ve doktorlarsa hemşireleri iyiyse bence düşünün