Arkadaşlar dün tam 38 haftalık oldum çatı muayenesi yaptı doktor kendimi kasmamaya çalıştım baya ama o kadar acıdı ki o an sezaryen olmaya karar verdim doktor da ayın 5inde yapalım dedi benim sormak istediğim dünden beri zor yürüyorum bacak aram alt karın bölgem o kadar ağrıyor ki zor yürüyorum hatta yürüyemiyorum ağrıdan ağlayasım geliyor sizce bu normal mi? Nişan falan gelmedi muayeneden sonra farklı bi akıntı da gelmedi arada toplanmalar oluyor sancım da yok anlamadım ben hastaneye gitmeli miyim sizce