Selam guzel annelerim ve anne adaylarim..
Persembe gunu test yapmistim silik cizgi cikmisti gitim kan verdim ve hcg 6 cikti doktorum positief dedi. Ama dun gece adet gibi kanama basladi hala devam edio´ doktorumu aradim ve buyuk ihtimal tutmadigini soyledi. Yarin tekrar kan vericem hcg bakmak icin. Sizce durum nedir ? Basina gelen varmi? Cok mutlu olmustum cunku bundan once 2 dusugum vardi.. Allahimdan umudumu kesmedim belki daha biseyler vardir..
Selamlar ebru