Ezonunannesi16 Kizlar 20 Aralık’ta sezeryan olmuştum dünden beride bi öksürük tuttu dikis yerlerim aciyo artık. doktora gittim perebron öksürük şurubu verdi. Aranızda dogumdan sonra bu ilacı kullanan var mı
Bilgeyumuk Ezonunannesi16 canım merhaba aynı dertten müzdaribim ne yaptın iyi geldi mi doktorun verdiği ilaç
Ezonunannesi16 Bilgeyumuk canım pekmez iyi geliyo öksürüğe. sıcak süte karıştırıp icebilirsin ya da bı kaşık pekmeze bı kaç damla limon sıkıp icebilirsin bunlar iyi geliyo. şurubu da kullandım özellikle geceleri içtim gün içinde sıcak şeyler içtim pekmez yedim filan. 4 güne atlattım ben. inşallah sende tez zamanda iyilesirsin