_Nur_1818 Kızlar iki sorum olucak hastane çantası hazırlıyorum mama olarak neyi tercih ettiniz kararsız kaldım ben birde biberon yerine kaşık biberonmu tercih etmeliyim eğer sütüm gelmezse meme reddi olmasın diye
mmiraclee _Nur_1818 golden goat mama aldım doğum çantama bir adet anticolic yenidoğan biberon bir adet de kaşık biberon aldım 🥰
Hulyaao _Nur_1818 merhaba konuyla alakasız ama doktorunuz Nurullah bey mi acaba dizinde cinsiyeti kaç haftalıkken öğrenmiştiniz
Ns- _Nur_1818 hipp markanın organige en yakın olduğunu duydum , lansinoh biberon ben kendim deneyimledim hemen biberonu tuttu calıştıgım dönemde kullanıyordum memeden de kesilmedi
Oznurtopal Kesinlikle mamayi biberonla vermeyin. Gerekirse enjektörle besleyin (çok basit bir yöntemdir gözünüz korkmasın internette var nasıl yapılacağı) yine de biberonla vermeyin zaten ilk zamanlar çok mama almıyor istese de
1Gozde1Yusuf- Oglum hic emmedi golden goat keci sutu mamasi kullanmistim biberon ilk avent di sonra dr browns a gectik
_Nur_1818 Hulyaao Merhaba evet nurullah beye gidiyorum ben 4 aylıkken öğrendim kızım hep sakladı kendisini o yüzden
Hulyaao _Nur_1818 bana da 14 haftada kız gibi dedi değişir mi merak ettm söyledikleri çıkıyor dediler de sağolun tekrar😇😇😇🌼