Busel Bebislere kundak işini nasıl yaptınız acaba Yarım kundak falan nasıl oluyor beni aydinlatirmisiniz hazır kundaklardan almaliyim gerekli mi?
SebnemRasit Busel kesinlikle e bebekteki hazır kundaktan al aşırı lazım oluyor dağılmıyor rahat oluyor çocuk üşümüyor çok güzel
06uysal Busel özellikle uyurken sürekli hareket edip kendi kendilerini uyandırıyor bebekler. Bu yüzden kundak yaptım ben.
Aylin355 Busel Benimki kış bebişi olcak diye trendyoldan yarım kundak aldım yatak gibi bişey pofuduk çok tatlı tavsiye ederim, ama seninki yaza doğruysa ince bişeyler bakabilirsin
SebnemRasit Busel yeni doğan diye geçiyor zaten tek beden oluyor kolsuz gri rengini aldık biz hello baby kundak diye geçiyor
06uysal Busel ben e bebekten fermuarlı aldım ama onunla pek performans yakalayamadim. Normal muslin bezlerle geleneksel kundak yaptik cok sıkmadan
mmiraclee Ben de hem yenidoğan hazır kundak aldım hem de kundak battaniye aldım mart başı gibi doğum hangisini kullanırsak 🥰
Busel mmiraclee bende öyle yapayım o zaman Nisan sonu benimde trensyolda ayıcık şeklinde yapmislar cok beğendim ama kalın mi olur ki