Kızlar merhaba artık kafayı yıycem bana yardım edin adet günü kan testi verdi 45 çıktı betam adet tarihime göre 5hafta 5 günlük kem doktora gittik ve keseyi göremedik çok üzüldüm bir hafta bekleyelim dedi doktor çarşamba günü kesinleşecek ama benim kafam çok karışık iki gün önce betam 1120 iken bugün 2585 oldu şuan 6 hafta 1 günlüğüz sizce çarşamba hayırlı haberler alırmışız 😔😔