SemaArin KızlaR DÜN BEBEGİMİN CAMASİRLARİNİ YİKADİM DALİN SİVİYLA AMA NEDENSE HİÇ DALİN KOKMUYOR NORMALMİ SİZCE YOKSA BENMİ YANLIŞ YIKADIM
Mervemm SemaArin ya aceba çamaşır makinesi mi kaynaklı ablam da aynı detayjan yumuşatıcı kullanır bende ama o Bi yıkadımi mis kokar Benin hafif koku olur….
sedaa_aa SemaArin kokusu olsun diye deterjanlarda yumuşatıcılarda kimyasal kullanıyor zaten yenidoğan için zararlı olabilir o yüzden korkmaması daha iyi hatta yumuşatıcı da tavsiye edilmiyor bebek kıyafetlerinde kokusu nedeniyle.
beyzaumayy Mervemm sadece deterjanla yıkadıysan ondandır canım ben yarım kapak yumuşatıcı koyup çift durulama yaptırdım serince öyle tüm odaya yayılan bir koku yoktu koklayınca biraz kokuyordu