Asli33 Kızlar mantar olmuşum doktorum fitil verdi onu kullanmaya başliyacağım ama en çok kafama takılan bebeğe zararı olur mu mantarın 😣 bilgisi olan var mı bu konuda 😕
desagr Asli33 Benim doktorum sadece uçuk mikrobu varsa normal doğuma karşıyım dedi, siğil mantar vs engel değilmiş zararı da yokmuş
Kuzey_irmak Asli33 canm bnde geçen hafta o sorunla karşılaştm dr iki tane fitil ağızdan ilaç ve krem verdi,bebeğe bi zararı yok yrn kontrole gideceğim inşallah geçmiştr diye umuyorum çnkü mantardan dolayı olan akıntım bitti,39+3 günlüğüm düşün
FtmBkn Asli33 benim hamileleiğimin başından beri var mantar ve enfeksiyon çok şükür korkulacak bir durum olmadı henüz ama doktorum artık ilaç vermeyi bıraktı fitil toz flan çok kullandım zmanında..simdi doğuma bir kaç hafta kaldı halen devam ediyo diye vaginol adlı bi vajinal duş solüsyonu verdi bitkisel onu kullandıkça rahatladım.tam anlamıyla mantarı bitiremessek normal doğumda yırtılman çok olur dedi sadece.bebeğine bi zararı olmaz inşallah tabi farklı bir durum olusmassa yani korkma hiç.
Asli33 worin ben de bundan korkuyorum daha doğmuma bayağ var belki geçer ama yeniler mutlaka çok zor geçiyor çünkü mantar 😩
worin Asli33 insallah gecer canim, gecmezse de sorub etme kendine bebek saglikli olsun da sezeryan normal fark etmiyor
desagr Chan Yok hpv siğil oluyo o normal doğuma engel değilmiş. Uçuk mikrobunun ne olduğunu bende bilmiyorum 🤷🏽♀️ Sorduğumda sadece uçuk mikrobu normal doğuma engel dedi
Chan desagr İlginç. Doktorum siğilin iki çeşidi var. Hpv pozitif olan normal doğuma engeldir demişti.
desagr Chan Doktora göre değişiyo sanırım 🤷🏽♀️ Uçuk mikrobunun adı da HSVmiş şimdi baktım bulaşıcıymış
Chan desagr Öyle sanırım. Teşekkürler paylaştığın için. Zaten farklı doktor görüşü almak istiyordum. Bu kararımı daha da destekledi 😊
desagr Chan Rica ederim, normal doğum düşünüyosan kesinlikle baska doktorlara danış canım. Eski doktorum sezeryan demişti yurtdışına gidince bu doktora başladım o da dediğim gibi öneriyo
Asli33 worin orası öyle tabi canım bebeğe bulaşmasında gerisi dediğin gibi nasıl gelmek isterse öyle gelsin ☺️
Asli33 Kuzey_irmak inşş geçmiştir canım seninde sağlıkla al bebişini kucağına inşallah 🤲🏼 Banada fitil verdi kullandım sonra simir aldı onda mantar çıkınca tekrar fitil verdi inş bunu kullanınca geçer
Asli33 FtmBkn bende sorup aliyim ilacın faydası olmazsa o yıkama jelini olmadı 🤔 içimi rahatlattın canım sağol 🤲🏼 Sağlıkla al sende minnoşunu kucağına ☺️
Aylnn Asli33 bende. Olmustum canım 13.haftalarımda fitil ve krem vermişti doktorum geçti sonra sorun yapma kendine geçer ilacını kullanman yeterli
Kuzey_irmak Asli33 çok saol canım , fitil baya etkiliymiş öle dmşti dr inşallah seninde bi anönce iyileşir🙏🏻