26 sinda oldum bendede var. Dün bugün hafifledi biraz . Sade kahve tüketmeye devam et . Doktor bide bana uzanmaya çalış dedi su son iki gun yattım neredeyse kahve şu tükettim. Hafifledi baya . Biraz sırt üstü yatın. Ne söylediğinizi çok iyi anlıyorum. Mutfağa gideyim diye kalkıyorum 2 adım atıp gidemicem diyip geri yatıyorum baya şiddetli oluyor . Dediğim gibi işinizi gören biri varsa işi gücü bırakın sırt üstü uzanın.